Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: ΚΑΙ ΟΜΗΡΟΙ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΙ

  ΔΟΕ: Κατάφωρα άδικος αποκλεισμός πολλών εκπαιδευτικών από τις προσλήψεις στη Γενική Αγωγή
 Για επανάληψη του ίδιου σκηνικού κάνει λόγο η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας, σχετικά με το παράβολο των 3 ευρώ
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. γίνεται αυτές τις ημέρες, αποδέκτης, για μια ακόμη φορά, εκατοντάδων μηνυμάτων απόγνωσης συναδέλφων μας οι οποίοι, μετά την ανάρτηση των προσωρινών πινάκων της Γενικής Αγωγής διαπίστωσαν με οδυνηρή έκπληξη, ότι βρίσκονται στη λίστα απορριπτέων της προκήρυξης 1ΓΕ/2019. Κύρια αιτία για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες η σύγχυση, που δημιουργήθηκε σχετικά με την έκδοση και κατάθεση του ηλεκτρονικού παραβόλου των 3€, που απαιτείται για την συμμετοχή στην προκήρυξη.
Έτσι, αποκλείονται, υποψήφιοι που σύμφωνα με τις μαρτυρίες τους, ενώ εξέδωσαν παράβολο ηλεκτρονικά, το οποίο και καταχώρησαν στην αίτηση τους, όταν επιχείρησαν να το πληρώσουν ηλεκτρονικά στην Τράπεζα, εκδόθηκε νέο παράβολο, διαφορετικό από εκείνο, που είχαν καταχωρήσει στην αίτηση τους, το οποίο και είχε ακυρωθεί χωρίς να το αντιληφθούν. Αποκλείονται επίσης και πάλι υποψήφιοι, οι οποίοι δεν κατέβαλαν το παράβολο εξ αιτίας της βεβαιότητας, ότι η πληρωμή είχε δρομολογηθεί μέσω τραπέζης, αφού έχοντας συμπληρώσει το ΙΒΑΝ και τους κωδικούς TAXIS τους, πήραν το μήνυμα ότι η αίτησή τους ήταν ενεργή και υποβλήθηκε με επιτυχία καθώς και αριθμό πρωτοκόλλου, δίχως να λάβουν ειδοποίηση εκκρεμότητας πληρωμής του παραβόλου. Σ’ όλα τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν πολλές ακόμα περιπτώσεις λαθών στην προσμέτρηση των μορίων αλλά και το μεγάλο ζήτημα του αποκλεισμού των συναδέλφων μας, αποφοίτων των διετών Παιδαγωγικών Ακαδημιών και Σχολών Νηπιαγωγών  που, δίχως δική τους υπαιτιότητα, δεν είναι κάτοχοι τίτλου εξομοίωσης.
Και ενώ κάποιοι έσπευδαν να κατηγορήσουν και μάλιστα με δριμύτητα τους ίδιους τους υποψηφίους, είναι σαφές, πλέον, ότι με βάση τον εξαιρετικά μεγάλο αριθμό των περιπτώσεων, ότι πέρα από τα όποια λάθη υπάρχει ζήτημα ασάφειας σε επίπεδο σχεδιασμού στην πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων και σειρά δυσλειτουργιών μεταξύ Α.Σ.Ε.Π., TAXIS και Τραπεζών. Και όλα αυτά, για ένα ζήτημα πραγματικά ελάσσονος σημασίας, όπως είναι η πληρωμή ενός παραβόλου ύψους 3 €. Δυστυχώς όμως, η εξαιρετικά αρνητική εμπειρία των άδικων αποκλεισμών από τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή, η πολιτική ανάδειξη του ζητήματος και η πρόταση νομοθετικής ρύθμισης, που είχε καταθέσει η Διδασκαλική Ομοσπονδία τον περασμένο Νοέμβριο, δεν θορύβησαν κανέναν στην Κυβέρνηση, ώστε να ληφθούν διορθωτικά μέτρα αποτροπής πανομοιότυπων καταστάσεων. Ουδείς έλαβε υπόψη του, το γεγονός, ότι για ένα τόσο μικρής σημασίας σφάλμα, δεκάδες υποψήφιοι βρέθηκαν εκτός προσλήψεων τόσο για τις επόμενες δύο χρονιές όσο και για το μέλλον, παρά το γεγονός, ότι κατέχουν σε πολλές περιπτώσεις τα ίδια ίσως και περισσότερα προσόντα από τους συνυποψηφίους τους.

  
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει,  ότι ο αποκλεισμός των υποψηφίων θα είναι πολλαπλός και κατάφωρα άδικος. Θα είναι αποκλεισμός (ακόμα και γι’ αυτούς που πρόκειται να δικαιωθούν οι ενστάσεις τους) από τις προσλήψεις αναπληρωτών, με δεδομένο ότι εξ’ αιτίας των απαράδεκτων ρυθμίσεων του Ν. 4589/19, που ο κλάδος έχει απορρίψει, και την άρνηση της σημερινής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. να προχωρήσει, τουλάχιστο, σε τροποποίησή του, οι προσλήψεις αναπληρωτών θα γίνουν από τους προσωρινούς πίνακες πριν εξεταστούν οι ενστάσεις των υποψηφίων.  Θα είναι, μετά από μια 10ετία αδιοριστίας αποκλεισμός από τους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών για όσους οι ενστάσεις τους απορριφθούν. Το γεγονός αυτό απαιτεί τη βούληση όλων των αρμοδίων να ξεπεραστούν προβλήματα και λάθη (που σε μεγάλο βαθμό οφείλονται και σε ασάφειες της πλατφόρμας και της διαδικασίας).
Όλοι αυτοί οι συνάδελφοι είναι σαφές ότι θα πρέπει να υποβάλουν ενστάσεις, κάτι που, είναι εξαιρετικά άδικο. Θα επαναληφθεί δυστυχώς (ακριβώς όπως συνέβη και με την Ειδική Αγωγή), το φαινόμενο την κατάσταση αυτή και την αγωνία των συναδέλφων να σπεύσουν να εκμεταλλευτούν δικηγορικά γραφεία έναντι γενναίων αμοιβών.
Ειδικά για την αποφυγή των νοσηρών αυτών φαινομένων αλλά και για να μην υπάρξουν άδικοι αποκλεισμοί από τις προσλήψεις των αναπληρωτών, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άμεση ένταξη στους πίνακες, πριν από την πρόσληψη των αναπληρωτών, όλων αυτών των περιπτώσεων, στις οποίες οι υποψήφιοι δεν ευθύνονται οι ίδιοι για τον αποκλεισμό τους. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άμεση πραγματοποίηση συναντήσεων με την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. και με τη διοίκηση του Α.Σ.Ε.Π. στην προσπάθεια επίλυσης όλων των παραπάνω. ·
 Π Η Γ Η      



ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ



ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
 
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.


1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40
ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40
βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ 
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.


3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.


ΠΗΓΗ: e-synews
 

Δεν υπάρχουν σχόλια