Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Βεβαιώθηκαν τα πρόστιμα των ανεμβολίαστων άνω των 60 ετών! ~ Ειδοποίηση βεβαίωσης προστίμου της παρ. 4 του άρθρου 24 του ν. 4865 / 2021 (α' 238)

"Πρόστιμο για το τσίμπημα σε τετραπληγικό.. Πρόκειται για τον αδερφό μου" Παναγιώτης

"Αυτό είδα το πρωί στο email μου από την Εφορία για την μητέρα μου (84 ετών) και την θεία μου (83 ετών). 50 Ευρώ στην κάθε μία επειδή είναι ανεμβολίαστες." Σεβαστή από Χαλκίδα

"Ώρα 23:00 μας κοινοποίησαν από την ΑΑΔΕ πρόστιμο 50 + 50, για μένα και την σύζυγό μου με email" Παναγιώτης  

Αυτά είναι μερικά από τα μηνύματα του κόσμου που φτάνουν στην εφημερίδα "Μακελειό" για το διοικητικό μέτρο της επιβολής του κεφαλικού φόρου για όσους δεν έχουν προχωρήσει στον εμβολισμό. 

Το πρόστιμο βεβαιώνεται σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 24 του ν. 4865 / 2021 (α' 238) κι αυτήν είναι μόνο η αρχή!! Σημειώνεται ότι το μέτρο αυτό έχει τεθεί σε ισχύ από τις 17 Ιανουαρίου 2022 και ότι το πρώτο πρόστιμο ανέρχεται στα 50 ευρώ ενώ στη συνέχεια αυτό θα διαμορφωθεί στα 100 ευρώ σε μηνιαία βάση . 


Έλληνα... 

Πρέπει να καταλάβεις πως για να αλλάξει όλο αυτό που ζούμε, πρέπει οι αποφάσεις να είναι δικές σου. Να είναι με Δίκαιο, με Ελευθερία, με Αξίες κι Αρχές όπως αναφέρονται χαρακτηριστικά σε κάθε γραφείο της Ελλήνων Συνέλευσις. Εκεί όπου βρίσκονται τα αδέλφια σου. Διότι έχουν αποφασίσει να ζήσουν, έχουν αποφασίσει να πολεμήσουν και να ανατρέψουν όλο αυτό το άδικο που ζούμε σήμερα.

Σκέψου αδελφέ μου.. αν ήσουν εσύ οι αποφάσεις.. θα επέλεγες την ισχύ ενός τέτοιου νόμου; 

Τώρα που αποκαλύφθηκαν τα πάντα με τον Αρτέμη Σώρρα και η Βουλή δεν έχει συσταθεί ποτέ σε σώμα.. Τί θα κάνεις;;; Θα τους αφήσεις ;;;

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια