Η αλήθεια (τα στοιχεία) για το ΕΓΚΛΗΜΑ στα Τέμπη.
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ ΚΑΙ ΧΥΘΗΚΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ
H ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ΚΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥNEBH ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ..
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙΝΕ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΜΜΕΝΟ ΔΕΝΔΙΑ ΚΟΝΤΖΙΑ ΤΣΑΚΑΛΩΤΟ.
Η ανώνυμη εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., η οποία ιδρύθηκε την 19.12.2005, αποτέλεσε κατά τη σύστασή της θυγατρική εταιρεία της ΟΣΕ Α.Ε. σε ποσοστό 100%.
Από την 1.1.2007 και μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας απόσχισης κλάδου και εισφοράς του από τη μητρική εταιρεία ΟΣΕ Α.Ε., η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ανέλαβε τη λειτουργία και εκμετάλλευση όλων των μεταφορών (επιβατικών, εμπορευματικών, κλπ). Έκτοτε, λειτουργεί ως πλήρως ανεξάρτητη εταιρεία με ξεχωριστή διοίκηση και οργάνωση, σύμφωνα και με τις επιταγές της Κοινοτικής νομοθεσίας.
Τον Δεκέμβριο του 2008 η ΟΣΕ Α.Ε. μεταβίβασε το σύνολο των μετοχών που κατείχε επί του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στο Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο κατείχε από την 31.12.2008 το σύνολο των μετοχών (100%) της εταιρείας.
ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3891/2010
ΦΕΚ 188/Α/4.11.2010
Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και άλλες διατάξεις για το σιδηροδρομικό τομέα.
Σκοπός του παρόντος νόμου είναι η αναδιάρθρωση του σιδηροδρομικού τομέα και η διασφάλιση της εφαρμογής όλης της σχετικής με το σιδηροδρομικό τομέα νομοθεσίας της Ε.Ε. για την αποτελεσματική εφαρμογή της πολιτικής σχετικά με τον ανταγωνισμό, την απασχόληση, την κοινωνική ασφάλιση, καθώς και τις κρατικές ενισχύσεις.
Τομέας Λειτουργίας Αριθμός
Προσωπικού
1. Ανάπτυξη, οικονομική διαχείριση, διοίκηση και υποστήριξη 220
2. Σχεδίαση και διαχείριση δικτύου και εγκαταστάσεων 800
3. Διαχείριση Κυκλοφορίας 860
4. Συντήρηση Τροχαίου Υλικού 920
Σύνολο 2.800
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ'
ΣΥΣΤΑΣΗ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
Άρθρο 22
Σύσταση
1.Συνιστάται ανεξάρτητη διοικητική αρχή με την επωνυμία «Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (Ρ.Α.Σ.)» και έδρα την Αθήνα.
2.Η Ρ.Α.Σ. απολαμβάνει λειτουργικής ανεξαρτησίας, διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας και δεν υπόκειται σε έλεγχο από κυβερνητικά όργανα ή άλλη διοικητική αρχή. Η Ρ.Α.Σ. γνωστοποιεί τις αποφάσεις της στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Έκθεση πεπραγμένων της Ρ.Α.Σ. κοινοποιείται κατ’ έτος στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και στον Πρόεδρο της Βουλής. Η Ρ.Α.Σ. ενεργεί ανεξάρτητα από τον Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής, την Αρχή Ασφάλειας Σιδηροδρομικών Μεταφορών, την Επιτροπή Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Συμβάντων, οποιαδήποτε σιδηροδρομική επιχείρηση, κάθε αρμόδια αρχή που συμμετέχει στην ανάθεση υποχρέωσης δημόσιας υπηρεσίας, καθώς και από οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, τα συμφέροντα των οποίων συγκρούονται με την αποστολή και τις αρμοδιότητες που ανατίθενται στη Ρ.Α.Σ..
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΚΤΑΣΗ ΟΣΕ – ΤΡΑΪΝΟΣΕ – ΓΑΙΑΟΣΕ – ΕΣΥΔΙ – ΕΡΓΟΣΕ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΚΤΑΣΗ
α)Η έκταση ιδιοκτησίας ΟΣΕ συνολικού εμβαδού 38.446,052 τ.μ. που βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού Οινόης του Δήμου Σχηματαρίου της Ν.Α. Βοιωτίας
β) Εμπορικός Σταθμός Θεσσαλονίκης
Η έκταση ιδιοκτησίας ΟΣΕ συνολικού εμβαδού 148.715,970 τ.μ
γ) Διαλογή
Η έκταση ιδιοκτησίας ΟΣΕ συνολικού εμβαδού 146.802,590 τ.μ. που βρίσκεται στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού Διαλογής του Δήμου Ελευθερίου Κορδελιού της Ν.Α. Θεσσαλονίκης
δ) Νέα Μαγνησία
Η έκταση ιδιοκτησίας ΟΣΕ συνολικού εμβαδού 151.188,750 τ.μ.
ε) Λαχανόκηποι
Η έκταση ιδιοκτησίας ΟΣΕ συνολικού εμβαδού 36.621,920 τ.μ.
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ : 521.775,282 Τ.Μ
Αρ. Φύλλου 237 5 Δεκεμβρίου 2012
ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
Άρθρο 6 Ρύθμιση θεμάτων ΟΣΕ − Ίδρυση εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού
1. Ιδρύεται ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Ανώνυμη Εταιρεία» και το διακριτικό τίτλο «ΕΕΣΣΤΥ» (εφεξής η «Εταιρεία»). Στις διεθνείς συναλλαγές, ο διακριτικός τίτλος της Εταιρείας αποδίδεται ως «Hellenic Company for Rolling Stock Maintenance S.A.».
2. Η Εταιρεία λειτουργεί σύμφωνα με τους κανόνες της ιδιωτικής οικονομίας και διέπεται από τις διατάξεις του ν. 3429/2005 (Α΄ 314) και του κ.ν. 2190/1920. Κατά τη άσκηση των δραστηριοτήτων της εποπτεύεται από τον Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ενώ η εποπτεία σχετικά με τη λειτουργία της ως ανώνυμης εταιρείας διενεργείται σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις.
3. Το ιδρυτικό καταστατικό της Εταιρείας καταρτίζεται με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και ρυθμίζει κάθε θέμα που προβλέπεται στην κείμενη για τις ανώνυμες εταιρίες νομοθεσία. Τροποποιήσεις του καταστατικού διενεργούνται με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του κ.ν. 2190/1920. Η αρχική διάρκεια της Εταιρείας ορίζεται σε ενενήντα εννέα (99) έτη από τη δημοσίευση του ιδρυτικού της καταστατικού.
4. Σκοπός της Εταιρείας είναι: α) η παροχή υπηρεσιών συντήρησης, επισκευής, και ανακατασκευής τροχαίου και λοιπού σιδηροδρομικού υλικού και άλλων μέσων σταθερής τροχιάς, β) η διαχείριση ή/και εκμίσθωση τροχαίου υλικού, είτε ιδιόκτητου, είτε εξ ονόματος άλλων (συμπεριλαμβανομένου τροχαίου υλικού που τυχόν της ανατεθεί από το Ελληνικό Δημόσιο έναντι αγοραίας αμοιβής) σε τρίτους, γ) κάθε άλλη δραστηριότητα που προβλέπεται από το καταστατικό της.
5. Η Εταιρεία διοικείται από Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) που αποτελείται από επτά (7) μέλη, τα οποία ορίζονται με απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3429/2005.
6. Το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας ορίζεται σε πέντε εκατομμύρια (5.000.000) ευρώ, αναλαμβάνεται και καταβάλλεται εξ ολοκλήρου σε μετρητά από το Ελληνικό Δημόσιο και διαιρείται σε ονομαστικές μετοχές σύμφωνα με το καταστατικό της.
ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΦΡΑΓΚΟ ΙΔΙΩΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕ 5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΥΣΤΗΝΕΙ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΑΒΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ…
Τον Απρίλιο του 2013 μεταβιβάσθηκε και περιήλθε το σύνολο των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. κατά πλήρη κυριότητα στο ΤΑΜΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ (ΤΑΙΠΕΔ), κυριότητας του Ελληνικού Δημοσίου και, έκτοτε, το ΤΑΙΠΕΔ ήταν ο μοναδικός μέτοχος της εταιρείας.
Στις 18 Ιανουαρίου 2017 υπεγράφη, από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group (FSI), η σύμβαση πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε στην FSI, έναντι συνολικού τιμήματος ευρώ 45 εκατ. ευρώ. Στις 14 Σεπτεμβρίου 2017 ολοκληρώθηκε η πώληση και μεταβίβαση του 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην FSI και εντάχθηκε στον ιταλικό όμιλο.
Η εταιρεία, πλέον υπό την επωνυμία HELLENIC TRAIN, διοικείται από πενταμελές Διοικητικό Συμβούλιο.
Η HELLENIC TRAIN πραγματοποιεί 342 δρομολόγια (επιβατικά και εμπορικά τραίνα) την ημέρα. Το 2016 μετέφερε συνολικά 15,6 εκ. επιβάτες, από τους οποίους 10,1 εκ. μετακινήθηκαν με τις Προαστιακές γραμμές και 5,5 εκ. στο εθνικό δίκτυο. Επίσης, μετέφερε 1,1 εκ. τόνους εμπορευμάτων. Το 2016 τα συνολικά έσοδα της εταιρείας από το επιβατικό και εμπορικό έργο έφτασαν τα 120 εκ. ευρώ και τα κέρδη τα 3,3 εκ. ευρώ.
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις του 2021, η εταιρεία παρουσίασε έσοδα 112,3 εκατ. ευρώ (με την κρατική επιδότηση των 50 εκατ. ευρώ για τις άγονες γραμμές) έναντι 106,2 εκατ. ευρώ το 2020, ήτοι αύξηση 5,6%.
ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΣΤΟ ΤΑΙΠΕΔ, ΠΟΥ ΤΟ ΤΑΙΠΕΔ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΕΠΙ ΠΑΣΟΚ, Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ 2013 ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΑΙΠΕΔ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΓΙΑ 99 ΕΤΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ 2017 ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ 45 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ. ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 5ΠΕΝΤΑΠΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΑΝ.
ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ…
ΑΡΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΦΡΑΓΚΟΙ ΚΙΟΛΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΜΕΙΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΝ ΔΕΝ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ..
ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΝ ΜΗΝ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΑ…
ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΛΙΜΑΝΙΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΔΡΟΜΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ..
ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΙΔΙΩΤΗ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΧ ΤΟΝ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΑΝΕΙΟ ΠΟΥ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΟΒΕΙ ΟΜΟΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΑΥΤΟΥ, ΜΕ 2 ΤΙΣ 100 ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΤΟ ΧΟΡΗΓΕΙ ΜΕ 11 ΤΙΣ 100 ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΑΥΤΑ ΠΑΛΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΠΑΙΝΕΙ.. ΩΣΤΟΣΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΜΠΟΜΠΟΛΑ… ΠΙΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ.
ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
.
ΑΠΟ ΤΟ 2012 ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΝ 2012/34/ΕΕ. (2012/34/ΕΕ).
Η οδηγία διευκρινίζει ότι τα κράτη μέλη έπρεπε να εξασφαλίσουν τη σύναψη συμβατικής συμφωνίας μεταξύ της εθνικής αρμόδιας αρχής και του διαχειριστή σιδηροδρομικής υποδομής το αργότερο έως τις 16 Ιουνίου 2015 και τη δημοσίευσή της εντός ενός μηνός.
Η σύναψη και δημοσίευση της εν λόγω συμφωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη διαφάνεια των επικείμενων έργων στο δίκτυο σιδηροδρομικής υποδομής.
Η συμφωνία αυτή θα πρέπει να περιέχει ουσιαστικές διατάξεις, όπως αναφορικά με το ύψος των κονδυλίων που διατίθενται για τις υπηρεσίες υποδομής, καθώς και στόχους επιδόσεων προσανατολισμένους στους χρήστες (για παράδειγμα, ταχύτητα γραμμής, ικανοποίηση πελατών ή προστασία του περιβάλλοντος).
Η υποχρέωση σύναψης και δημοσίευσης συμβατικών συμφωνιών μεταξύ εθνικών αρμόδιων αρχών και διαχειριστών σιδηροδρομικής υποδομής αποτελεί σημαντικό στοιχείο της οδηγίας για τον ενιαίο ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό χώρο.
Οι συμφωνίες αυτές περιλαμβάνουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του κράτους μέλους και του διαχειριστή ή των διαχειριστών υποδομής.
Καλύπτουν όλες τις πτυχές διαχείρισης της υποδομής, τις οικονομικές υποχρεώσεις του κράτους μέλους, τις απαιτήσεις αποδοτικότητας για τον διαχειριστή υποδομής, τις υποχρεώσεις υποβολής αναφορών και τους κανόνες για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης και σοβαρών διαταραχών σε λειτουργίες.
Περιλαμβάνουν επίσης διορθωτικά μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται σε περίπτωση που ένα από τα μέρη παραβαίνει τις συμβατικές του υποχρεώσεις ή, σε εξαιρετικές περιστάσεις, σε περίπτωση που επηρεάζεται η διαθεσιμότητα δημόσιας χρηματοδότησης.
Επίσης υπερσύγχρονα τρένα και ράγες οι οποίες θα διέπουν την σύγχρονη εποχή που ζούμε.
ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΤΣΙΠ ΚΑΙ GPS ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΟΘΟΝΩΝ ΑΝΑ ΚΑΘΕ ΣΤΑΘΜΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ..
ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΒΑΣΗ ΜΙΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΣΩ EFΟOD ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ DELIVERI ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ 2 ΤΡΕΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΙΔΙΑ ΡΑΓΑ.. ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΟΥΣ 60ΑΡΗΔΕΣ ΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΑΛΛΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΝ 2 ΤΡΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΡΑΓΑ… ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ..
ΩΣΤΟΣΟ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΡΑΞΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΚΥΝΕΡΝΗΣΗ Ν.Δ – ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΑΡ, ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΜΕΤΑ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΑΥΤΟ Η ΕΥΡΩΠΗ ΜΑΣ ΠΑΡΕΜΠΕΨΕ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ..
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΩΣ ΧΩΡΑ?????
ΟΤΙ ΠΑΡΑΔΩΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ>>>???? ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΤΡΕΝΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 85 ΚΑΙ ΤΟΥ 90 ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΜΑΞΙΜΟΥΜ ΜΕΧΡΙ 120 Χ.Μ ΚΑΙ ΕΚΤΡΟΧΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΑΓΕΣ ΜΕ ΤΑ 80???
ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΥΤΗΡΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΑΣ ΠΑΠΠΟΥΤΣΙΑ????????
ΟΤΙ ΕΧΩ ΣΥΣΤΗΣΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΕΛΕΓΞΩ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΑΨΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ??
ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΜΕ?
ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ…
Της συμφωνίας που αποκρύπτουν και υπεγράφη στις 14 Απριλίου 2022 με την FSI- Trenitalia πάνω στο μοντέλο «ιδιωτικοποίηση με λεφτά του Δημοσίου» ● Προβλέπεται η μίσθωση -και όχι απόκτηση- 10 νέων υδρογονοκίνητων τρένων και ακόμη 10 ηλεκτροκίνητων τα οποία θα φτάσουν στην Ελλάδα στις 31/12/2027, αλλά το Δημόσιο θα πληρώσει από τώρα έως τη λήξη της σύμβασης 86 εκατομμύρια ευρώ ● Η εμπλοκή της γαλλικής πολυεθνικής Alstom, μέσω... Ιταλίας ● Επιδοτούνται όλα τα δρομολόγια, π.χ. Αθήνα-Θεσσαλονίκη, Αθήνα-Αεροδρόμιο, σαν να επρόκειτο για «άγονες γραμμές»
Στην Ελλάδα, πάντως, η κυβέρνηση Μητσοτάκη αποφάσισε να τη συνδυάσει με το μοντέλο «ιδιωτικοποίηση με λεφτά του Δημοσίου», αποφασίζοντας όχι μόνο να δώσει στους Ιταλούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 750 εκατομμύρια ευρώ για να κάνουν τα σιδηροδρομικά δρομολόγια επί 15ετία αλλά και να κουμαντάρουν προμήθειες και έργα χωρίς δημόσιους διαγωνισμούς και άλλα τέτοια... περιττά.
Η σύμβαση, που παραμένει επτασφράγιστη, υπεγράφη στις 14 Απριλίου 2022. η κυβέρνηση θα προχωρήσει στην υπογραφή με απευθείας ανάθεση και χωρίς να έχει προηγηθεί κάποιος διαγωνισμός, παρά τα όσα προβλέπονται στην απόφαση 2018/1040 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Τα στοιχεία που αποκαλύπτουμε στη συνέχεια προέρχονται από κείμενο σύμβασης 58 σελίδων που κυκλοφορεί από χέρι σε χέρι, διαθέτει τα σχετικά ψηφιακά πιστοποιητικά και, μεταξύ άλλων, προβλέπει:
▇ Σειρά επενδυτικών δραστηριοτήτων, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για Σύμβαση Παροχής Δημόσιας Υπηρεσίας. Τέτοιες συμβάσεις προβλέπονται από τον Κανονισμό 1370 της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αποσκοπούν να καλύπτουν το κόστος των «άγονων γραμμών», δηλαδή των δρομολογίων που δεν βγάζουν τα έξοδά τους αλλά πρέπει να εκτελούνται για την εξυπηρέτηση του κοινού.
▇ Κορωνίδα αυτών των επενδύσεων που αναλαμβάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η μίσθωση -και όχι απόκτηση- 10 νέων υδρογονοκίνητων τρένων και ακόμη 10 ηλεκτροκίνητων. Τα τρένα αυτά θα φτάσουν στην Ελλάδα στις 31/12/2027 αλλά το Δημόσιο θα πληρώσει από τώρα έως τη λήξη της σύμβασης 86 εκατομμύρια ευρώ. Αυτά τα χρήματα αποκαλούνται «κεφαλαιακή επένδυση» της εταιρείας, αλλά τα τρένα θα τα αγοράσει το Δημόσιο μέσω της ΓΑΙΑΟΣΕ. Η ΓΑΙΑΟΣΕ δεν συνυπογράφει τη σύμβαση αλλά είναι εταιρεία που ανήκει στο γνωστό Υπερταμείο, το οποίο μπορεί να προχωρά σε προμήθειες μακριά από δημόσιους διαγωνισμούς και διαφανείς διαδικασίες. Με άλλα λόγια, το Δημόσιο θα πληρώνει χρήματα στην ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να τα δίνει στο Υπερταμείο και να καλύψει το 40% της αξίας των νέων τρένων. Το υπόλοιπο 60%, δηλαδή 129 εκατομμύρια ευρώ, θα καλυφθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Ειδικά για τα τρένα υδρογόνου -που ταιριάζουν και με το «πράσινο» προφίλ της κυβέρνησης- υπάρχουν πλήθος ρεπορτάζ που αναφέρουν ότι θα τα κατασκευάσει η γαλλική πολυεθνική Alstom. H Alstom θεωρείται κάτι σαν «εθνικός προμηθευτής» για την FSI-Trenitalia, δηλαδή τον ιταλικό ΟΣΕ που απέκτησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατομμυρίων. Η Alstom, που κάποτε προσπάθησε να συγχωνευθεί με τη Siemens, έχει απορροφήσει τον πάλαι ποτέ εθνικό προμηθευτή Fiat Ferroviaria και διαθέτει στο Τορίνο μεγάλη επισκευαστική βάση για να συντηρεί τα ιταλικά τρένα. Επίσης, η Alstom έχει ενεργά συμβόλαια πολλών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ μέσω των οποίων φτιάχνει νέα τρένα για την FSI.
Η ΕΛΒΕΤΙΑ ΟΜΩΣ ΤΑ ΕΣΤΕΙΛΕ ΓΙΑ ΣΚΡΑΠ ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ.. ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΑΒΑΛΑΜΕ 750 ΕΚΑΤΤΟΜΥΡΙΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ 86 ΕΚΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2017 ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ 50 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΩΣ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΑΣ…….(01-03-2023)..
Η Σύμβαση Δημόσιας Υπηρεσίας περιλαμβάνει και έναν «επαχθή όρο» για κάποια μελλοντική κυβέρνηση που θα σκεφτόταν να τη λήξει πρόωρα ή να μην την ανανεώσει αυτόματα στη δεκαετία για ακόμη πέντε χρόνια. Λέει λοιπόν ότι σε τέτοια περίπτωση, από τη συνολική «κεφαλαιακή επένδυση του παρόχου» (με τα λεφτά του Δημοσίου), που θα είναι 163,5 εκατομμύρια ευρώ, θα επιστραφεί στον πάροχο το «υπολειπόμενο αναπόσβεστο μέρος».
ΩΣΤΟΣΟ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΥΤΗ ΥΠΟΓΡΑΦΤΗΚΕ ΜΕΤΑΞΥ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΩΝΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΟ ΣΤΑΊΚΟΥΡΑ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ,,,……
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΑΝ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΥΤΗ ΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΞΑΝΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΣΤΙΣ ΡΑΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ…
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΣΚΟΥΠΙΔΑ.
ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΛΕΙΝΩ.. ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΩ,
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΤΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ..
ΚΑΙ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ.. ΘΑ ΤΑ ΡΙΞΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΙΓΗ ΙΧΘΥΟΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια