Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ… ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ!

 


ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ 6-11-2015

Εγώ θα τοποθετηθώ ως εξής: ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΩΝ ΑΘΛΩΝ για να τους αποκωδικοποιήσουμε. Και ίσως κάποιοι να μην τους αντιληφθούν, έτσι όπως πρέπει να αποκωδικοποιηθούν. Όσο προσπαθούμε να τους αναλύσουμε με πτωχά λόγια,  και με φτωχά παραδείγματα, καλά το κάνουμε από την μία, αλλά από την άλλη δεν τους δίνουμε την τεράστια σημασία που έχουν! Ουσιαστικά, ΕΙΔΙΚΑ, ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΩΣΗ. Κάτι που δεν θα πω ότι είναι δύσκολο και ακατόρθωτο. Θα πω ότι σήμερα, έτσι όπως είναι η Κοινωνία μας  πρέπει να ξεκινήσει από άλλα σκαλοπάτια και να αρχίσει να κατανοεί και να βλέπει τις τεράστιες διαφορές, να βλέπει το Υπαρκτό και το Αληθινό.

Πρέπει να βάλουμε κάποια στάνταρ και κάποια ξεκάθαρα πράγματα. Δεν γίνεται να λέμε και λίγο έτσι και λίγο αλλιώς, έτσι όπως βολεύει τον καθένα. Η Αλήθεια καμιά φορά μπορεί να φαίνεται πικρή, δεν υπάρχει όμως πικρή ή καλή Αλήθεια, ή κακιά Αλήθεια. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΚΟ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ. Η λήθη έχει μέσα της το καλό και το κακό, το πόσο καλός είναι ο ένας, το πόσο κακός είναι ο άλλος κι οι άνθρωποι από μόνοι τους αρχίζουν και βγάζουν συμπεράσματα: «εγώ είμαι πιο καλός, γιατί έκανα αυτό, εσύ είσαι πιο κακός γιατί έκανες εκείνο…». Αυτό είναι η Λήθη. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΚΑΚΟ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ, ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ.

Σήμερα, όποιος λέει Αλήθεια, ή βρήκε κάτι Αληθινό του χτυπάνε παλαμάκια! Γιατί; Υποχρεωμένος δεν ήταν να την πει; Αφού την βλέπει! Αφού το βλέπεις και είναι αληθινό. Δεν καταλαβαίνω γιατί να σου βαρέσω παλαμάκια…επειδή δεν είπες ψέμματα; Έχουν αλλοιώσει όλες αυτές τις τεράστιες έννοιες, εφόσον όμως είναι ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΚΑΚΟ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ, ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ.

Ιδιαίτερα σε πράγματα που είναι γύρω μας. Άρα, δεν υπάρχει καλό και κακό στην Αλήθεια. Αν ξεκινήσουμε από το ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ και στα κομμάτια που είναι τόσο δομημένα, ας φαίνεται ότι είναι μια φράση, δεν θα πω ότι είναι τεράστιας ανάλυσης, αλλά ποτέ μην χάσουμε την ουσία. Αυτό που με ενοχλεί πάρα πολύ, το οποίο μπορεί να ενοχλεί κι εσάς,  είναι ότι κάποιοι κάνουν κάτι δεδομένο.

Δηλαδή, όπως ένα δόγμα το οποίο το παίρνουν ως δεδομένο, άρα, «αφού έγινε, είναι δεδομένο!». Όχι, αν έγινε, να δούμε πρώτα, αν καλώς ή κακώς έγινε! Και να πάμε και λίγο παραπέρα να δούμε, αν είναι αληθινό ή δεν είναι. Άρα, δεν θα συζητήσουμε αν είναι καλό ή κακό. Γιατί δεν συζητάμε αν είναι αληθινό, αλλά συζητάμε τι καλό ή τι κακό έγινε;

Μπαίνουμε δηλαδή σε μια κουβέντα, αν ο χριστιανισμός ή ο ισλαμισμός τι κακό ή τι καλό, πόσο καλό ή πόσο κακό έχει κάνει, πού είναι οι καλοί ή οι κακοί άνθρωποι ή αυτοί είναι καλύτεροι και αυτοί χειρότεροι. Μπαίνουμε δηλαδή σε μια διαδικασία να συζητάμε ως υπαρκτό και μπήκαμε στην διαδικασία να το κουβεντιάζουμε. Όταν το κάνουμε αυτό που το κάνουν και πολλοί συγγραφείς, ακόμα και στο κομμάτι του Ελληνισμού, του αρχαίου Ελληνισμού. Για μένα, δεν υπάρχει αρχαίος Ελληνισμός, γιατί αυτός είναι τα 100.000 χρόνια ή τα 200.000 χρόνια.

Στο Λύκαιον Όρον που πήγαμε και κάναμε την Επίκληση, σας λέω μετά λόγου γνώσεως και θα το αποδείξω στις ημέρες της Ελλήνων Πολιτείας –και τώρα δεν μπορώ, γιατί τα έχουν όλα αυτοί- αλλά με τις γνώσεις που μπορώ να έχω, μιλάω για 2.300.000 χρόνια και βάλε. Εκεί θα τοποθετηθώ εγώ και τα 2000 χρόνια που μου λέτε, είναι 10 λεπτά στο Σείριο!

Ας μπούμε σε αυτή την διαδικασία! Κι όλοι αυτοί οι συγγραφείς που τους βλέπετε να κτυπούν τον χριστιανισμό ή τον εβραϊσμό, ή κτυπάνε τον μουσουλμανισμό, ουσιαστικά, κλαδεύουν τον δέντρο και όσοι ξέρουν, το δέντρο το κλαδεύουμε για να ξαναφουντώσει. Δεν το κλαδεύουμε για να το κόψουμε. Κλαδεύεις το δέντρο και βγάζει καινούργια φύλλα κι όλοι νομίζουν ότι κάτι έκαναν! Το δέντρο για να το γκρεμίσεις, σύμφωνα με την Αλήθεια, του βγάζεις τις ρίζες. Κόψε το δέντρο από τις ρίζες. Πριν να μπεις στην λεπτομέρεια και συζητήσεις για τα 2000 χρόνια, γύρνα πίσω στα 2000 χρόνια για δεις το Αληθινό και το Υπαρκτό για να δεις πού είναι οι βάσεις του. Αν δεν τις βρεις, κόψε το δέντρο από την ρίζα. Άρα, δεν υπάρχει! Συζητάμε δηλαδή, για ένα δέντρο το οποίο δεν υπάρχει;


ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Μ.Κ

Δεν υπάρχουν σχόλια