Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Άδωνις Γεωργιάδης: Αν έχεις λεφτά πληρώνεις και χειρουργείσαι πιο γρήγορα, πολύ καλό..

Δίχως ίχνος ντροπής κι από θέση ισχύος τάδε έφη ο Υπουργός Υγείας σήμερα το πρωί..

Το παρών γράφεται με αφορμή το αντίστοιχο άρθρο στο in.gr. Για τον λόγο αυτό έχουμε κρατλησει ίδιο τον τίτλο αλλά και τις δύο τελευταίες παραγράφους. που αφορούν τις δηλώσεις του Υπουργού Υγείας. 

Ζούμε την Κοινωνία των δύο ταχυτήτων.. Αυτών που έχουν χρήματα κι αυτων που δεν έχουν..!! Όχι δεν είναι ρατσισμός.. ούτε Βία Πολιτική.. Είναι ζήτημα ευθύνης κι άμεσης λύσης των χρόνιων προβλημάτων της Υγείας στην Ελλάδα. Με αυτόν τον τρόπο ήθελε να παρουσιάσει ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης το σχέδιο που έχει οργανώσει η Κυβέρνηση για την Δημόσια Υγεία. Μην ξεχνάμε ότι η ιδιωτικοποίηση των νοσοκομείων πρέπει να γίνεται με γοργά και ισχυρά βήματα.

Αν δούμε για παράδειγμα τα χειρουργία, με αυτά τα νέα δεδομένα σύμφωνα με τον Υπουργό Υγείας η χώρα μας αλλάζει επίπεδα εξυπηρέτησης.. Τόσα χρόνια ίσως να είχες μια ταλαιπωρία.. τώρα όμως αν πληρώσεις μπαίνεις αμέσως για την επέμβαση που πρέπει.. [Μου θυμίζει λίγο βιντεάκι από ΑΜΑΝ Τα καθάρματα, αλλά δε θα σταθώ εδώ]

Ο Υπουργός ισχυρίζεται πως με αυτό το μέτρο επωφελούνται ακόμη κι όσοι δεν έχουν να πληρώσουν, αφού η λίστα αναμονής μικραίνει κι έτσι οι δυνατότητες να γίνει πιο γρηγορά η επιθυμούμενη επεμβαση είναι μεγαλύτερες. 



Τί είπε συγκεκριμένα;

Δίνοντας και παραδείγματα, στον ΑΝΤ1 όπου μίλησε, ο Άδωνις Γεωργιάδης είπε λοιπόν ότι «εγώ που περιμένω να χειρουργηθώ, παραδείγματος χάρη, για τη χολή μου και έχω το νούμερο 30 αλλά δεν έχω χρήματα να πληρώσω ούτε στο απογευματινό χειρουργείο ούτε σε ιδιωτικό νοσοκομείο, αν από τη λίστα που είναι μπροστά μου, των 30 χειρουργείων, οι 10 πάνε στο απογευματινό χειρουργείο, εγώ από εκεί που έχω το νούμερο 30, θα έχω το νούμερο 20. Και θα πάω, αντί για δύο μήνες, σε έναν μήνα. Άρα, εγώ που δεν έχω καθόλου χρήματα ωφελούμαι από το γεγονός ότι μειώνεται η λίστα καθώς θα χειρουργηθώ γρηγορότερα. Ο ενδιάμεσος που έχει χρήματα να πληρώσει το απογευματινό χειρουργείο ωφελείται γιατί πληρώνει κάτι λιγότερο από το ιδιωτικό νοσοκομείο ώστε να μπορεί να πάει να χειρουργηθεί γρηγορότερα».

Σχετικά με το κόστος των απογευματινών χειρουργείων, ο Άδωνις Γεωργιάδης είπε ότι υπάρχει το λεγόμενο σύστημα των ΚΕΝ (Κλειστά Ενοποιημένα Νοσήλια) τα οποία στις αρχές Μαρτίου θα επικαιροποιηθούν. «Έχουμε, δηλαδή, για την κάθε επέμβαση συγκεκριμένο τιμοκατάλογο, αυτό που πληρώνει ο ΕΟΠΥΥ, αυτό που πληρώνουν στα ιδιωτικά νοσοκομεία. Ο ΕΟΠΥΥ θα πληρώνει το ποσοστό που προβλέπεται στη συμμετοχή του ΕΟΠΥΥ και ο ασθενής θα πληρώνει αυτό που προβλέπεται στην ιδιωτική του συμμετοχή, όπως θα πλήρωνε σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο», προσέθεσε ο Άδωνις Γεωργιάδης. Αξίζει να σημειωθεί ότι, κατά πληροφορίες, ο ΕΟΠΥΥ θα πληρώνει το 70% του κόστους της επέμβασης και το υπόλοιπο 30% ο ασθενής.

Τσαμίτας Νίκος


Δεν υπάρχουν σχόλια